Centrum Medyczne MAVIT
O nas Zarząd Kontakt Opinie Cennik Polityka jakości Informacje o świadczeniodawcyOpinie i wnioski
Opinia/skarga może dotyczyć m.in. naruszenia praw świadczeniobiorców w zakresie:
- udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez świadczeniodawców, z którymi Fundusz zawarł umowę o ich udzielanie;
- przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw przez Fundusz;
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez pracowników Funduszu.
Wniosek może dotyczyć m.in.:
- spraw ulepszenia organizacji i poprawy funkcjonowania Narodowego Funduszu Zdrowia,
- wzmocnienia praworządności,
- zapobiegania nadużyciom,
- spraw związanych z lepszym zaspakajaniem potrzeb świadczeniobiorców oraz z efektywniejszym wykonywaniem zadań przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
Sposoby składania skarg i wniosków
Pacjent lub jego ustawowy przedstawiciel może złożyć skargę bądź wniosek w jeden z następujących sposobów:
- w Rejestracji każdej z placówek;
- poprzez wysłanie listu na adres siedziby głównej Centrum Medycznego MAVIT Sp. z o.o.;
ul. Podleśna 61, 01- 673 Warszawa, - poprzez wysłanie zgłoszenia drogą mailową na adres e-mail:
opinie.warszawa@mavit.pl
opinie.katowice@mavit.pl - poprzez wysłanie zgłoszenia do Pełnomocnika Praw Pacjenta na adres e-mail:
Warszawa: Paweł Gburzyński - pelnomocnik.warszawa@mavit.pl
Katowice: Alina Golka - pelnomocnik.katowice@mavit.pl - poprzez wysłanie formularza opinii